mandag 4. juli 2011

Ny hylle på kjøkkenet

Etter en helg med besøk av gode venner er det nå veldig stilt i huset. Syns alltid det er så tomt når hyggelige gjester reiser. Men det er ikke annet å gjøre enn å ta vare på de gode minnene og hyggelige stundene til neste gang vi møtes igjen! Forhåpentligvis blir det ikke så alt for lenge! 


Pappa'en min har vært så snill å laga ei lita hylle til meg. Fikk den nå i dag, å da var jeg snar med å få den opp på veggen. Er kjempe fornøyd med resultatet! 


På hylla har jeg plassert tre Norges glass og en gamle kaffekvernen.
Kaffekvernen har tilhørt tante Gyda (som er tanta til farfar) og det er da pappa som har fått arva den. Har lenge gått å hatt lyst på den kverna, og for litt siden spurte jeg om jeg kunne få æren av å overta den, og det fikk jeg!!


Nå må jeg se om jeg finner meg et nytt Norges glass som jeg kan ha kaffebønner i.
Ønsker dere alle sammen en flott uke!

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...