tirsdag 5. juli 2011

Magnettavlen

I går fikk jeg opp den nye hylla mi på kjøkkenet, og i dag har jeg fått opp igjen magnettavlen mi. Den var plassert der den nye hylla er komt opp, og ble da nødt til å flytte tavlen.

Tavla før opprydning
Dette ga meg en gyllen sjanse til å få rydde opp i alle  mine huskelapper, kort, bilder, tegninger, oppskrifter og annet pjatt. Å det var jammen det på tide! 

Tavla etter opprydning
Nå er den tømt, å komt opp på en ny plass og ser ti ganger bedre ut enn hva den gjor igår! Den er igjen klar til å bli fylt opp på ny med nye bilder, oppskrifter, tegninger, kort og annet pjatt!


Lurer på om jeg skal bytte ut heile tavla med noe helt annet, men det får ble en annen dag. Frem til da skal tavla få henge på veggen.


-Annette-

1 kommentar:

Bekka sa...

Hei :)
Alltid deilig med en liten opprydding ;) Kjempepraktisk med magnettavle da!
Takk for hyggelig hilsen hos meg forresten! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...