torsdag 14. juli 2011

Fasade endring, dag 2

Søndag (av alle dager) så var det på tide og fortsette arbeidet med veggen. Ja da, vet at det ikke er særlig hyggelig gjort av meg og bråke slik på en søndag, men siden vi har hatt så mye dårlig vær, og jeg bør bli ferdig til jeg skal på ferie, så må jeg bruke det få dagene jeg har til overs.

Gammelt vindu som skal ut

Men tilbake til saken, dag 2 kom jeg meg et godt stykke på veg!Det store vinduet på bildet over ble tatt ut, inn skal en verandadør som er vist på bildet under. Jeg er jo ikke kjent for å være enkel, så døren passer jo selfølgelig ikke inn i det gamle hullet. Her må jeg både opp og ned og hit og dit. Men kjekke pappa'en min fikser dette!

Den nye verandadøren som skal inn!

Etter og ha gjort klart åpningen til døren begynte vi å lekte ut veggen for å etter isolere. Huset er gammelt og med lite isolasjon, så får å få det litt lunere har jeg spandert på meg 5 cm med isolasjon siden borkledningen allerede er nede. Og jeg merker stor forskjell på de veggene jeg allerede har tatt!! 

Tittei!! Åpningen begynner å nærme seg klar

Døra kom ikke inn i dag, men vi får gi den et nytt forsøk ved neste anledning! Har som du sikkert ser nok å henge fingrene i de nærmeste dagene! 
Mye godt arbeid står igjen, og fortsettelse kommer før du vet ordet av det.

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...