søndag 20. mai 2012

Kaos!

Etter at jeg fant ut at jeg var helt på potta med alle oppgavene som skulle skrives, innleveres og godkjennes før eksamen, har dagene stort sett gått i jobb, oppgaveskriving og soving. 

Da jeg endelig klarte å levere inn siste oppgaven var det bare å sette seg ned å begynne å lese til eksamen. 


Så her sitter jeg da, solen skinner ute mens jeg "koser" meg inne med kaffi, sjokolade, is og alt for mange bøker. Kjenner jeg begynner å bli virkelig lei nå! 

Gleder meg til tirsdag når klokken bikker 12, da er alt endelig over!

Phuu.. Var godt å få seg en liiiten pause..
Kos dere i sola!

-Annette-

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lykke til! :) Går nok bra skal du sjå :)

Hverdagsliv sa...

Takker :) Satser på at det går bra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...