mandag 11. juli 2011

Høst allerede?

Hvor blir det av sommeren da? Kalenderen viser 11. juli, men gradestokken forteller meg at det er 11 grader ute! Har bare hundre ting jeg hadde tenkt å gjør før jeg begynner på ferie, men alle disse hundre tingene skal jo selfølgelig gjøres ute. Frister ikke særlig å gå ut i regnet. Hadde jeg vist dette litt før skulle jeg ha bestilt meg en flybillett til varmere strøk!! (Og da er jeg ferdig med dagens klaging over dårlig vær, godt å få det ut!)


Jeg har isteden funnet frem strikketøyet og koser meg ved kjøkkenbordet med en kopp te. Holder på med en mariusdress. Merker at jeg ikke er helt i strikkemodus for tiden, så det går litt seint med meg.


Krysser fingrene for at gradestokken vil krype noen grader oppover løpet av uka!

Sol, sol kom igjen,
solen er min beste venn.
Vekk med skyer, paraplyer,
hold nå opp å regne.

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...