søndag 17. juli 2011

Fasade endring, dag 5

Jøss, for en dag! Dette hadde jeg aldri trodd, men nå kan jeg ta helg med god samvittighet!Jeg har nemmelig klart å komt meg i mål! Eller, er ikke 100 % ferdig, men det verste er gjort! 

På god vei med bordkledningen
Spurte min kjære snille svoger om han hadde lyst til å hjelpe meg med å få opp bordkledningen, og det ville han! Tusen takk snille du!! Så i dag ble vi ferdig med bordkledningen!! 

Siste bordet på vei opp
Vi har også fått inn nye vinduer og verandadøren! Det ble kjempe bra, og jeg er veldig fornøyd med resultatet! Huset ble helt annerledels og ser mye bedre ut enn hva utgangspunktet var! 
 
Vinduer og dør er komt på plass!!!

Det neste som skal gjøres no er å male veggen, men ifølge yr, så ser det ut som at jeg kan dra på ferie med god samvittighet! 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...