fredag 1. juli 2011

Helg - igjen!

Har vært litt stilt her inne med meg den siste tiden. Forrige helg var jeg på tur, og denne helgen blir huset fylt opp av hygglige venner. Ellers så ser det ut til at sommeren lar seg vente på seg her på sunnmøre. 


I dag skriver vi 1. juli og med en temperatur på 14-15 grader så er det ikke mye sommer ute. Får krysse fingrene for at sommeren kommer når jeg skal begynne på ferien! Så her er det bare å ta med seg sommeren inn enn så lenge. 


 Kjøpte meg ny liftgardin her om dagen, og nå har jeg endelig klart å fått den opp! Å siden det var 40 % på Princess så ble jo jeg veldig fornøyd! Dette har blitt en av mine favoritt plasser. Sitte her å nyte utsikten er herlig!


I trappen akkurat nå befinner deg seg en vannkanne, ei lykt og en bil. Vannkannen er blitt plassert der ipåvente på sommeren. Men den kommer nok snart ut skal du se. Lykta har fått fast plass i trappa. Synst det er så koslig der den står å lyser opp i hjørnet på kveldene. Bilen har faktisk jeg laget for mange år siden da jeg var jentunge. Den skal få stå der til jeg finner en mer passende plass. Lurer litt på om jeg skal male den, men har ikke helt bestemt mej ennå.


Ellers ønsker jeg dere alle sammen en riktig god helg! 
Nyt den, for det skal jeg!

-Annette-

1 kommentar:

Mamsens hus sa...

Hei :)
Nydelige liftgardiner. :)
Koselig i trappen din.
Ønsker deg en fin helg.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...