torsdag 13. oktober 2011

Torsdagskos

Etter en lang dag på jobb både her og der kom jeg meg endelig hjem i dag også. Ihjelsulten som jeg var fant jeg ut at jeg skulle lage meg noe raskt og enkelt. Skal innrømme at jeg er ikke så flink til å prøve nye ting, men couscous er en av de tingene jeg lenge har tenkt å prøve meg på. Ingrediensene var allerede komt i hus, så da var det bare å hive seg rundt.


Resultat: Nydelig middag ferdig på rekordtid!

Jeg gjort det enkelt. Brukte CouscousMix og tilsatte friske grønsaker, 
agurk, cherrytomater, paprika og cjalottløk. 
Hadde jeg vist at det var så fort gjort og så godt, skulle jeg ha prøvd dette litt før! 
Resten av kvelden skal jeg slappe av med fyr i ovnen og mange levende lys.

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...