mandag 3. oktober 2011

Stol nr 2

Da har jeg endelig fått på plass stol nr 2! 

Stolen har fått tre strøk med eggehvit

 
Siden jeg ble så fornøyd med stol nr 1, fant jeg ut at jeg ville ha en stol på gjesterommet også (Tusen takk snille Geir!!).

Greit å ha en plass å kunne slenge fra seg klærne, eller rett å slett bare for å sette seg og kvile bena.
Kurven er kjøpt på Skeidar
Saueskinnet er kjøpt hos Lunehjem.no

Ved siden av stolen står det en kurv med myke pledd og noen bøker på toppen.


-Annette-

2 kommentarer:

deasogmia sa...

Kjempe fin stol, med nydelig saueskinn! jeg likte det veldig godt!

du er velkommen til å delta på give away hos meg om du har lyst!

klem
line

silje sol sa...

Hei!
Stolen ble finfin :)
Heeeerlig tapet på veggen også!
Digget skiltet du har på veggen i et innlegg litt lenger ned :)
Følger deg videre!
God uke!
Klem Silje

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...