lørdag 15. oktober 2011

Moseballer

Endelig en etterlengtet fridag. Var godt å sove seg litt frem på. 
Satt ved kjøkkenbordet og koste meg med kaffen da jeg fikk spørsmål om jeg ville være med ut å seile. Å en sier vel ikke nei takk til slike tilbud?! Sesongens siste seilas gikk av starten med rev i seila og god stemning. Lengesiden jeg har vært med nå, men gud hvor gøy det var! 


Da jeg kom hjem var arbeidslysten på topp, så da fikk jeg ryddet litt rundt huset her. 
Laget også mine to første moseballer. Plasserte dem enkelt og greit i hver sin potteskjuler. De var en gang grønne å stygge, men fikk seg en omgang med sprayboksen nå i sommer. Den andre har fått plass på kjøkkenbenken enn så lenge.


Har planer om å lese meg litt på attraksjoner i New York og rundt Miami, men så var det dette med tiden da. Vet ikke hvor lenge de har ligget der på vent, men alt for lenge er det hvertfall! Kanskje jeg skal prøve meg på dem i kveld?


-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...