tirsdag 11. oktober 2011

Sol sol kom igjen...

Dagene flyr av gårde! Hvor blir de av liksom?
Ute bøtter det ned. Blir snart gratis strøm resten av året tror jeg! 
Da er det ingen ting som er bedre enn å krype opp i sofaen, under et godt og mykt pledd og kose seg med masse stearinlys


Prøver å få gjort noe i gangen min, men på grunn av alt for mange aktiviteter utenfor husets fire vegger går det litt seint.
Har fått på flisene på gulvet ute i gangen, så nå gjenstår det å fuge, bittelitt tapet og lister.
Begynner å nærme meg ferdig nå! Tørr ikke å si hvor lenge jeg har holdt på..


I dag tar jeg med meg strikketøyet å reiser inn til ei venninne å koser meg i høstværet  
(så da ble det jammen ikke gjort noe i dag heller...)

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...