mandag 29. august 2011

Innekos

Dagene flyr av gårde, og vi er allerede i gang med en ny uke.
Har hatt en fantastisk moro og begivenesrik helg og gleder meg allerede stort til kommende helg!
Ute er det ordentlig høstvær mens inne er det bare kos (og litt jobbing).


Koser meg med strikketøyet (som jeg har holdt på med alt for lenge) mens jeg drømmer meg vekk til New York.
Håper jeg en gang kommer meg over 'fjorden'.


Begynner å bli ferdig inne på stuen også. 
Ferdig rundt vinduene, så da er det bare rundt verandadøren igjen.
Håper på at jeg kan tapetsere enten i morra eller på onsdag.

Ønsker dere en fortreffelig uke!

-Annette-

1 kommentar:

Åpent^hus sa...

så fint huset ble med ny farge.
koselige høstbilder hos deg

jeg har forresten kost meg i New York ei uke i år.
og laga et samleinnlegg med noen tips hvis du er interessert:

http://apenthus.blogspot.com/2011/07/hvis-du-skal-til-new-york.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...