torsdag 11. august 2011

Leigeboere ønskes..

Da er jeg klar for å huse et par sjeler til. Venter bare på at noen skal komme!


Har lenge vært på jakt etter et lite søtt fuglehus. Å har vært nære på å bestilt noen jeg har kommet over på nettet. Men har (heldigvis) ikke rukket å kommet så langt. I en av de mange søte butikkene vi var innom i København kom jeg nemlig over dette søte fuglehuset til en nette pris av 99 DKR! Så da kunne jeg ikke dy meg lenger! 
Nå er fuglehuset kommet opp på garasjeveggen med god utsikt ifra både stue og kjøkken! Gleder meg til noen flytter inn og jeg kan følge med på fuglelivet! 


Ellers så plukket jeg med meg et par vaser fra ikea. Kostet bare 4 kr stykke, å da kunne jeg ikke bare gå rett forbi liksom. Søte å små og passer perfekt til små søte buketter jeg bruker å få med mine søte små tante gull! 

Heldigvis for meg har de funnet ut at jeg er veldig glad i blomster, så da har de ofte med seg blomster som de har plukket når de kommer innom, sånn som i dag.

-Annette-

2 kommentarer:

Mine hverdager (Anne) sa...

Så heldig du er som får blomster :) Kjempekoselig vinduskarm!
Og fuglehuset var jo perfekt ♥

Myke minutter sa...

Innom for å ønske deg en strålende helg! Ellers kjekt at du ville være med på min Give Away :) Vi har også fuglehus, Eva Solo på stativ. Utrolig koselig å følge med på småpipene som samler seg der :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...