torsdag 2. juni 2011

I have a confession..

Jeg har blitt forelsket! Jeg er rett å slett hodestup forelsket!!
Skal innrømme at første gangen jeg fikk øye på det, så tenkte jeg 'Hjelpe meg..'
 
Etter hvert begynte jeg å mykne litt opp å tenkte 'Det hadde kansje vært fint med et par stykker'
Og nå har jeg nesten bestemt meg for å ta steget videre å gå til innkjøp av et par krus og kansje en liten skål.

PiP Pretzel Bowl
PiP Salad Bowl M
PiP Milk Mug Chinese Rose

Tenk så koslig å kunne sitte ute på varme sommerdager og bare nyte livet over en kopp kaffi servert i en turkis blomstrete PiP kopp med noen cookies e en hærlig turkis PiP skål!
GreenGate har også veldig mye fint som jeg kunne tenke meg 

GreenGate Skål - Millie Blue - Lille

GreenGate Skål - Melamin - Maggie Blue

 GreenGate Lattekop - Maggie Blue

 Som dere ser så har jeg falt for det turkise og blomstrer. 
De er jo bare så koslige, og får en god å deilig følelse av sommer.
Føler meg litt sånn som vingle Petter som aldri klarer å bestemme seg. Tror nok at favoritten er koppene fra PiP, men så har jo GreenGate også veldi mye annet fint også. 
Nei, jeg kommer ALDRI til å klare å bestemme meg...!!!
Hjelp!!!
 Hva likere dere best forresten??


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...