torsdag 16. juni 2011

Tidenes konsert med Bon Jovi

Da har jeg endelig komet hjem etter noen dager i hovedstaden. Har vært på konsert med Bon Jovi, og det var en uforglemmelig kveld. Mr. Jon leverte fra begynnelse til slutt! Det hele startet det hele med 'Rais Your Hands' og 62000 hender i været! Helt rått!!


Han avsluttet det hele med allsang på Ullevaal og 'Livin' On A Prayer'. Helt sykt å høre 31000 synge for full hals, og tror nesten sjefen selv også var en smule imponert! Hadde jeg ikke gåsehud fra før (noe som jeg hadde gjennom hele konserten) så fikk jeg det vertfall da! Det regelrett kokte på Ullevaal!


En ting er vertfall sikkert, og det er at denne turen var vært hver ei krone som har gått med!! 
 Kommer Bon Jovi til  Norge igjen, så er jeg vertfall ikke vanskelig å be!


Helt klart min beste konsert opplevelse hittil! 

-Annette-

1 kommentar:

Unknown sa...

Oy! du er jammen heldig som har fått med deg disse konsertene ,Marit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...