lørdag 18. juni 2011

Helgekos

Dagene flyr av gårde, og ferien nærmer seg med storm skritt. Er ennå noen uker igjen, men det minker fort! Gårsdagen ble brukt sammens med gode kollegaer på golfbanen. 

Sunnmøre Golfklubb

Nei, jeg er nok ingen golfer, men synes det er artig å prøve noe nytt. Dette er min andre gang jeg prøver, og syns egentlig det har vært like morro hver gang. Jeg var ikke med på banespillet, men prøvde meg på litt putting, i bunkersen og på driving rangen. Må innrømme at jeg foretrekker det siste. Der kan jeg bruke all min kraft å håpe jeg får en fulltreffer. Lengste skudde mitt (er det skudd en kaller det?) var på over 100 meter, og da var jeg rimelig fornøyd med meg selv! Avsluttet kvelden med mye god grill mat sammen med bare kjekke kollegaer! 

Den gammle zink baljen har fått et nytt liv som blomsterpotte
 
Tidligere i vår plantet jeg litt blomster i den gammle sink baljen jeg fant på garasjeloftet. Nå ser det endelig ut som det skal begynne å blomstre her med meg også.
 Nå på tidlig kveldinga i dag har jeg vært ute å tuslet litt i hagen. Ser nesten ut som det har tenkt å gro igjen her hos meg, så her måtte det gjøres noe! Er litt sånn halv ferdig rundt her med meg, men håper jo at det skal bli bra til slutt. Ting tar bare litt tid..

Hva morgen dagen bringer er det ingen som vet. Men jeg håper det blir en hyggelig dag det også, for da blir jo dette en perfekt helg! Om været er bra, hadde jo det vært deilig å fått seg en fjelltur eller en tur i fjøra å se hva den byr på. Men hvem  vet :)

Kveldskos på sofaen

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden på sofaen her hjemme.
Ønsker dere en riktig god lørdags kveld!

-Annette-

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...