onsdag 30. april 2008

I dag var det ikke lett å komme seg ut av sengen. Hadde mest lyst å bare slå av hele vekkingen å snu meg runt å såve videre. Men det hadde vel ikke vært så veldig poppulært kan jeg tenke meg!! Ellers så er jeg en poppulær barnevakt for tiden. Etter at jeg var ferdig på jobb i går, så vard bare å komme seg avgårde. Da var det ei venninde som trengte litt hjelp, og jeg stiller selfølgelig opp!!


I morgen er det 1. mai, og da er det fri!! Vertfall nesten. Blir ikke noe anna en ulønnet arbeid den dagen! Skal ut å se på biler den dagen!! Har hallveis lovt meg vekk for å hjelpe til der også. Men har ikke hørt noe enda, så jeg har et håp om at jeg kansje klarer å lure meg unna.. :)


Sitter å ser ut på den blå himmelen...!!!




Ha en flott dag alle sammen!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...