mandag 14. april 2008

Digger vennene mine!!

Hva skulle man gjort uten gode venner? Er så utrolig takknemlig for alle kjære venner!! Kom hjem fra jobb i dag. Laget meg noe godt å spise. Ikke lenge etter kommer en av mine mange gode venner kjørendes med en diger henger på slep. Så nå lurer dere sikkert fælt på hva som befant seg på den hengeren!! Jo da, han hadde vært og hentet stillas til meg!! Tusen Takk!! Synd det ikke er nok stillas, så jeg må nok prøve å få tak i noe mer. Men jeg får ta noen telefoner i morgen å se hva jeg kan få til. Så nå er jeg et lite stykke lenger på veg til å få jobben gjort.



















Ellers så er våren kommet for fult! Søndag var jeg ute i hagen - følte meg med et svært gammel når jeg skreiv det - spennendes å se hva som kommer opp rundt huse! Det er jo første våren i mitt vakre hus.. Å så er jeg så heldig å ha veeeldig mye av påskeliljer! Det er jo en av de flotteste blomstrene jeg vet om!! Spesielt når de kommer i store klaser langs veggen!!

Men nå skal jeg slutte av her å ta kveld. Er ikke så veldig trøtt, for jeg sovnet selvfølgelig på sofaen. Er så utrolig trøtt for tiden! Fatter ikke hvorfor. Har forresten funnet ut at eneste måten jeg klarer å holde meg våken etter jobb er når jeg drar på besøk til venner og kjente.. Hadde vel ikke tatt seg så veldig bra ut om jeg hadde sovnet på sofaen når jeg var på besøk. Men må innrømme at det har hendt..

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...