tirsdag 29. april 2008

Snart MAI!!!

Jess, da er det snart helg igjen... Det er jo riktig nok bare tirsdag i dag, men fri på torsdag!! Så er det jobb igjen på fredag.. huff... må innrømme at jeg angrer litt på det nå. Ser ut til at jeg kommer til å sitte her alene hele dagen. Det blir ikke langt unna vertfall.. Men men, slik er det når man tror at man er litt smart. Skal heldigvis ha noen dager fri senere i mai når det er fint vær!! Så da kan dere bare ha det så gått ja!! hehe...
Sitter på jobb nå. Heldigvis snart lunch. Da skal jeg på kafe sammen med en venninde! Det blir koslig. Så det blir sikkert en laang lunch i dag med kaffi å masse prat!! Alltid kjekt det!

I natt hadde jeg nevøen min på besøk! Det var kjekt!! Koset oss i går og leverte han i barnehagen i dag!! Tror jeg må gjøre det litt offtere!!

Da er det lunch, så da får jeg komme meg avgårde..!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...