torsdag 28. april 2011

Frustrert!

Det er 2 ting som bare SKAL fungere. Det ene er bilen og det andre er dataen. Når noe av det ikke fungerer som det skal, blir jeg noe frustrert! 

Fikk litt bilproblem da jeg skulle hjem fra påsketuren. Speedometeret hadde sluttet å virke, unødvendig mye lys i dashbordet og så bare stoppet den. Og alt dette måtte jo selfølgelig skje på en gang. 
Kom oss hjem etter noen unødvendige stopp, og bilen fikk stå å kvile resten av påsken.

Jeg vil nesten kunne si at det har blitt noe verre iløpet av uken. Stopper 1-2 ganger på vei til å fra jobb som er på en strekning på 5-6 km. Så det begynner å bli noe frustrerende.

I dag hadde jeg den på verksted. Speedometerwiren var knekt, noe som jeg egentlig hadde funnet ut, men problemet med at bilen stopper fant de ikke ut. Ifølge bilverkstedet hadde de vert ute på en laaaang kjøretur, men ingen lamper som lyste i dashbordet og bilen gikk helt fint uten å stoppe, TYPISK!! 
Satte meg i bilen og kjørte hjem, og på strekningen fra verkstedet og hjem stoppet bilen ikke mindre en 2 ganger!! Og da er det under 1 km hjem!!!

Tror jeg skal sende bilen til spikerfabrikken og heller kjøpe meg en sykkel.
Bilde lånt fra nettavisen


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...