tirsdag 3. mai 2011

Shopping

Fredag var det lønningsdag å jeg klarte selfølgelig å bruke alt for mye penger! 
Kjøpte meg noen nye klær og et nytt par med sko. Må innrømme at jeg har litt skodilla, men syns også jeg er veldig flink til å være fornuftig og klarer å la vær å kjøpe alt jeg har lyst på! 

Men på fredag klarte jeg ikke å styre meg. Endte opp med dette flotte paret fra Bianco. Kjempe gode sko, og veldig god å gå i! 


www.bianco.com



I går var jeg på posten og hentet en pakke fra Sportsmann, så ble det en tur på plantasjen for å handle blomstrer til krokkene mine og litt små dill som jeg alltid ender opp med. Fikk litt sjokk når jeg kom til kassen, men klarte å løse ut alle varene.. 

Men nå er det kjøpestopp for min sin del!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...